♥ måndag ♥

Någon som har ont i magen?!?! JAG HAR!! fan va ont jag har :-(
Innan jag stack till körskolan imorses så trodde jag att jag skulle dö!!!! Höll på å spy minst 57438 gånger, men som tur var så gjorde jag inte det. Och när jag väntade på min lärare så höll jag på å spy utanför.. Haha.. Fräscht :-D
Och samma sak hemma. Sen så somnade jag vid tolv tiden, sov gött. Sen kom Milla å slog mig i ansiktet..... Ledsen blev jag :-( Plus att man fortfarande hade/har ont i magen!!
Marko tänkte stanna hemma från jobbet först.. Men äh. Bättre å ringa han ifall att det blir så att man får ondare..
Igår låg jag helt död på soffan.. PROPPMÄTT som sagt! Glodde på "Yes man".. Vilken besvikelse :-( Trodde verkligen att den skulle vara bättre! Men icke......................

Får se vad som händer idag.. Inte så mycket antar jag.. Ligga död hemma med Milla å ha ont i magen ^^ Haha.

Jajaa... Får kila vidare :-) Hejps!

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0