♥ onsdag ♥

Färgade mitt hår igår igen.. Hmm.. Nu är det typ gul/oranget :-D Haha.. asfult!
Och igår kollade vi filmen "Changeling", hemsk! Var skitförbannad typ hela filmen.. Haha :-D Men den var riktigt sevärd!

Idag har vi varit och storhandlat.. Plus att jag var på körskolan innan det. Nu kan jag parkera också ;-) fast med en liten fjuttbil då.. Kommer aldrig att kunna parkera med en kombi :-D Haha, no no!!

Idag blev det kotletter, potatismos och smörsås till lunch :-) Smör med lök <3<3 FINNS INGET GODARE! Bara att det innehåller typ 57485743 kalorier.. haha :-D

Milla fick sin tredje tand idag!! :-D I överkäken på vänster sida :-) Min älskling <3

Neh.. Nu ska jag göra något.. Ligga i soffan och lata mig typ ;-) Hejps!

 
Ser ni  mitt orangea hår?!?! HAHAHHAHAHAH :-D Men snart är det borta!! oojjaa!

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0