♥ proppmätt ♥

.... Jag var fet förut och gick till torpa för att köpa "kvällsmat".. Haha :-D
Det fick bli baguette med sallad, gurka och kyckling :-) MASSOR av kyckling. Jag åt upp en HALV BAGUETT!! Ni vet en sådan lång man köper färdigbakad i affären? Shit va mätt (illamående) jag var efter det... Huh :-0 Men ändå så vräkte jag i mig chips och cola efter det! Seriöst.. Om jag inte hade vetat bättre så hade jag trott att jag var gravid ^^

Milla sitter (STÅR) i badet nu. Nyss så släppte hon en fis :-D Hahah.. Gulligt <3
Marko är inne och badar henne.. Så hon är ju inte där HELT själv! Om ni nu trodde det :-)

Nu ska jag glo på det här matprogrammet med Jamie Oliver på femman :-)
Och ikväll blir det att kolla på "Yes man"! VAD JAG HAR LÄNGTAT :-D Haha!! Hejps :-)

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0