♥ Snöig morgon ♥

Undra hur många dampryck jag hade igår... HMM!!

Anywaaays.. Igår sms'ade jag och Ida vid halv sjutiden.. Och så sa jag att hon måste umgås med mig för att jag säger det.. Haha :-D Nedå.. Men iaf. Så stack jag bort till Annie (för där var Ida) vid halv åtta. Satte på en skräckfilm (kass som fan!) och drog hem efter nio. Gött å bara komma hemifrån lite.. Eller inte hemifrån utan bort från den här jävla lägenheten.. Är så jävla trött på att glo på samma väggar hela tiden ^^

Idag vet jag inte vad som händer. Messade Ida för typ en timma sen å frågade om hon ville följa med till Trollhättan. Men hon har inte svarat än.. Jävla latmask som ligger å sover. Haha :-)
Fast igår var faktiskt jag latmask.. Ida ville att jag skulle gå ut klockan tolv för å röka med henne.. Men jag orkade inte :-D Så nu får väl jag igen eller något!!

Det var ett jävla tjöt på mig idag!

Milla har snott teve-kontrollen.. Hon sitter i hallen och leker med den. Min snutt <3
Milla tog förresten sina första steg igår :-D Hihii!! Fast inte självmant då... Hmm.. Jag och Marko satt mittemot varandra så typ höll jag i Milla så att hon skulle gå till Marko, så släppte jag taget och sen så tog hon tre-fyra steg och sen så ramlade hon i Markos famn :-D SÖÖÖÖÖÖTNÖÖÖÖÖÖT <3<3

Nu ska jag va med Milla :-) Hejps!

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0