♥ söndag ♥

Nu har man ju inte skrivit på ett tag igen då :-) Hmm.. men men.
Igår låg man bakis hela jävla dagen. Har inte ens haft på min mobil.. Undra hur många det är som försökt å få tag på mig.. Stackars människor.. Tror väl att jag är död eller något.. aww.!
Iaf... Låg å sov av och an igår. Gött var det. Och så käkade jag chokladpudding och kyckling :-) Mumma! Plus kebab med bröd som vi gjorde hemma! Och massor med mackor och annan mat. Jag äter som en häst när jag är bakis ^^ mhmm!

Idag måste jag till DinSko för att lämna tillbaka dom där jävla fittskorna som är sönder!! ÅÅHH.. Och tar inte dom tillbaka dom så jävlar. Någon kommer ju få en sko upp i röven kan jag lova!!

Men nu ska jag göra mig iordning. Överby stänger ju fem.. Och lite saker å göra innan dess :-) Hejps!

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0