är vi framme snaaaaaaart?!

Hold you eternally close to miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine


Morsan å dom har inte kommit än ffs... Helvete. Gick upp halv åtta i onödan!!!! Pissigt värre....
- Igår hade vi kul ;D Däckade vid ett-tiden.. Men ja.. :) Så är det!


Hungrig är jag med.. Men orkar fan inte käka bröd, ska kolla med morsan om vi skulle förbi affären innan vi åker upp till Posio. Hoppas fan det.. Ska köpa mig en sallad eller något :) Gött det! Nyttigt.. Måste börja äta nyttigt nu. Har blivit så jävla mycket skräp NU OCKSÅ. Helvete. Fast kom på en sak häromdagen.. Äter inte godis längre :) "Bara" chips å läsk. Men inget jävla godis. Duktig jag är ;D Och colan har jag minskat med också.. Good girl.



Nu ska jag tjöta ett tag med Alex...
Moster ringde nyss, vi skulle åka om en stund.. PÅ TIDEN JA! Hrmm....

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0