Busy day?

Vaknade sju i morses av att mosters mobilalarm ringde.. stackarn skulle ju till jobbet.
Sen efter ett tag somnade jag om, å Milla vaknade klockan åtta. Men hon gick å la sig gaanska så sent igår så hon fick allt somna om igen :) Sen halv tio så gick vi upp!
*/P* ringde mig typ precis efter att jag hade vaknat. Skulle egentligen ringt å väckt mig klockan sex.. Men nene ;) Mysigt att få höra din röst igen iallafall.. Även fast vi inte pratade länge. Skulle ju göra gröt och så till Milla. Såjaa.. :)

Men men..
Jag å  morsan stack bort till kusinen förut å hämtade mina grejjer.. å sen till affärn. Och när vi kom "hem" så stod maten på bordet... aaaj så najs ;D

Så nu är man mätt i magen :) Milla ligger och sover.. Funderar själv på å sova? Men har faktiskt redan tagit en tupplur idag :) Haha. Vissa har det ju skönt ;)

Uppdaterar kanske sen.. Beror på :)


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0