mhmm.. i love shopping ;D

Nu är jag glad igen :D
Vi stack in till centrum förut.. Först gick vi vid hamnen och efter det in till själva centrumet då.
Hittade ett par byxor, kostade 25 € (orginalpris, 50 €). En "axeltröja" kostade 12 €, den var på rea den med.. Men kollade inte vad den kostade "egentligen". Sen köpte jag ett par skor!!! :D Inte bra! Haha. Dom kostade 15 €, slänger upp en bild på dom :) Och så köpte jag ett par byxor till Milla! Jeans, 6€.. Kostade egentligen 20 €.
Så det var nog dagens köp skulle jag tro :) Riktiga kap om man säger så ;)


Hade på blixten på kameran, så färgen på skorna ser inte riktigt ut så!
Mhmmm.. I love them ;D


Hmm.. mittbena :D hahaha.. var bara tvungen å ta kort.
På väg till stranden btw :) *igår*


I have green eyes :)
.. okej.. ofta man har på sig smink på stranden btw? Hahah :D

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0