tick tock tick tock..

Ställde mig på vågen nyss å såg att jag har gått upp 2 kg..
VET att jag måste gå upp iallafall 4 kilo till, men får sån jävla ångest!! Mår illa när jag ser att det börjar närma sig 45kg-strecket. OCH JAG VET ATT DET INTE ÄR MYCKET, men när man har vägt 39-42 kg ett bra tag så fäster det sig. USCH.. hjälp mig. Orka vara såhär jävla spinkig.. t.o.m storlek 32 är för stort för mig, och då börjar det bli vidrigt.

Hmm undra hur det blir nu när jag har slutat med all skräpmat (pga pakten med Alex).. om jag kommer gå ner i vikt alldeles för mycket? Ne.. Men ifs.. Då är de bara å börja äta igen. Haha.. Men då vinner ju Alex.. inte bra ;D aja.. de får vi ta sen isåfall :)

;   it felt good to know that you feel the same way <3

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0