- if tomorrow never comes

- Det får bli en snabb uppdatering idag :) Jepp jepp...
Igår var jag å Ida i stan.. Tog bussen dit, bla bla ;D Först så gick vi till hemvården.. Tro fan att det var stängt!! Och trå fan att det regnade aset... :/ Efter hemvården stack vi till F.A.F.F .. Ida tog skinkrulle  å jag e hamburgare med pommes ;D Mmmm, det har varit efterlängtat kan jag lova :)

Idag får jag se vad som händer.. Har ingen lust å gå å packa hos Marko. Orkar inte se hans tryne, så får bli någon annan dag. Yes yes..


Kan även säga att man är inte TVUNGEN å läsa min blogg för er idioter som inte fattar er. Det är inte jag som tvingar er å leta upp min blogg på nätet, sitta å läsa igenom och sen jämra er för det...
ORKA MED ER..  Jag får tycka om /M's mamma är dum i huvudet å allt det där.. Å jag får skriv det i min blogg :) Läs eller inte läs.. Upp till er.. Idioter.

Och jaaa.. Jag ÄR EN FJORTIS. Jag säger själv att jag är det :) Hellre en fjortis som har KUL än å bara sitta hemma å glo in i en jävla grå vägg som ni andra gör. Tråkiga as. Jag lever iallafall ;)


Det var de :) Hejps!

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0