- toaletten är min bästa vän idag :)

Supa igår blev de då  :D Haha..
Först va vi hos Annies syster.. Jag å Ida å Annie.. Sen så kom Christian å Tobbe...
- Tjötade med Sami i telefon hur länge som helst.. Aww.. :) 'Kulta' ;D

Sen kom två killar i sin fina BMW å körde oss hem till dom i Trollhättan.. Yes yes.. Satt där borta å drack rent.. Visa hur finnar dricker.. Haha.. :D Oooja! Gött var det...
Lärde mig persiska, lite.. Glömt av.. Sen hur man "dansar på persiska".. det har jag inte glömt av däremot ;)

Hmm.. Efter det drog jag hem till Andreas :) Satt där ett bra tag.. Fick pizza! Gött som fan.. Då stank man vitlök kan jag lova.. haha.  Var nog hemma halv åtta i morses eller något? En lååång natt :)

Nu sitter jag här... Äter för andra gången idag.. Låg ju å kramades med toaletten förut :D Usch..  Kom upp genom näsan å skit.. Haha, DET var vidrigt!


Hmm.. Har nog inget mer å säga :D Haha.. Skriver sen igen om man kommer ihåg något från gårdagen ;D Haha.. Hejps!

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0