/good morning sunshine :)

Om jag har varit bakis i helgen?! Oooja, det kan jag lova! Hahah.
Usch fy..

Milla ligger å sover.. Vilken sömntuta hon är.. Hon vaknade HALV TOLV idag?? Sen så gick hon å la sig igen? Hon stod å lipa vid sängen, la i henne..  Hon tog sin snutte å napp å somnade.. Haha :D Min lilla tös <3 Så jag passade också på å sova lite.. Men nu har jag huvudvärk istället :/ usch usch...

Händer idag? Vet faktiskt inte.. Måste verkligen kolla hur mycket pengar jag har på kontot  men jag vågar FAN inte....... Slösat massor nu.. Huh :/ Inte bra detta...
Köpte nya skor igår. ÄLSKAR DOM.. Lite för dyra för min plånbok just nu, men det får gå :)
http://www.dinsko.se/Dam/Farger/Svart.aspx?art=242647&page=1&sort=i_but_dat%20DESC


Nu ska jag glo vidare.. Tjosan!! :)


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0