/höh.. orka med dig!

Inte nog med att KÄRRINGFITTAN kallar  MIG för hora, men hon går runt och säger att JAG kallar min storasyster för hora?! SERIÖÖÖÖSTT.. Du är ju för fan snart 50 år?!?! HAR DU INTE MYCKET DU LIV ELLER?? Äckliga, jävla skrynkliga söndersolade FINNE!! USCH! SLUTA LJUG FÖR I HELVETE!!! Äckliga fanskap! Och jaaa.. jag snackar om /M's mamma :) Dum i huvudet är hon för fan!


Det var mitt vredesutbrott för idag :)
Milla har precis käkar frukost.. Nu sitter hon å gnäller... Haha.. För att hon inte får bröd :D Men när jag ger henne bröd så äter hon inte.. Bajsunge :)

Igår stack jag in till stan.. Först så mötte jag Alex på tågstationen, sen kom Ida och då tog jag ut mina tågbiljetter åsen traskade vi (jag å Ida) innåt stan... Vilket var jäkligt onödigt! För till slut så bestämde vi oss för att vi skulle handla på torpahallen å inte på Hemköp inne i stan... Och jag som hade på mig mina nya högklackade :D Haha.. Men men, måste verkligen gå i dom nu till sommaren... Annars kommer jag springa runt med blåsor sen.
Efter att vi hade handlat så stack båda hem till sig :) Käka lite.. Och så träffades vi igen vid sju-tiden.. Och DÅÅ var jag redigt förbannad kan jag lova! Förstår mig inte på killar?!?! Helt... blöhh!! Anyways..

Vi rökte sig och sånna grejjer.. Satte oss på en bänk.. Sabine & Maria kom, dom stack efter en liten stund. Efter det kommer en ganska full Martin.. Haha. Jojooo!
Å efter det så följde Ida å Amir mig hem =) Mhmm! Men när jag var hemma så messade jag Ida att hon skulle köpa chips till mig på torpa... Vilket hon gjorde :D Min älskade söta rara älskling <3

Milla kom hit.. Vi glodde på Desperate Housewives, och Milla somnade inte förrän efter halv elva.. Och jag har mina misstankar om varför..................

Nu ska jag glo runt som vanligt :) Det blev ett ganska så långt inlägg idag ;D PUSS!

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0