i love you honey :)

Idag har jag varit med min bebiis Evelina :) Först stack vi till bolaget.. Tack Andreas <3  å efter det hem till mig igen. Drog på filmen "I taket lyser stjärnorna". Sa till Evelina å läsa boken först, vilket hon gjorde... Å sen så satt vi å klaga under hela filmen :D Haha..  Sen så messade jag med Sami hela tiden. Evelina blev lite putt, förlåt babe <3 
Ska smsbomba henne imorgon när jag sitter på tåget :) ooja!

Annars då..  Ingenting. Sitter bara här nu. Helt utslagen :P Jag å Evelina har alltid damp när vi leker. Haha. Ojojoj (: Borde filma oss.. vad vi gör under en dag. HAHAH :D Nej fyfan..

Nu ska jag bara sitta på msn å mysa :) Hejs!

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0