jag å min babe :)

Denna dagen behövde jag verkligen :)

Först åkte jag å Evelina till Överby för å köpa en bikini till mig.. Hittade till slut en på Cubus, en vit :) Mhmm! Bara att man får ha på sig shorts om man ska bada ;D haha.
Efter det... Stack vi till kalasboden för jag skulle köpa sallad, tog en jävla nummerlapp.. Å de var 20 NUMMER FÖRE!!! Palla de då eller.. Så samlade ihop lite småmynt å stack till Samirs å käka kebab med pommes :) Gott gott!
Sen tog vi ut pengar, å sen till Ursand ;D Sola som fan!
Jävla SKITUNGAR som sköt en JÄVLA boll på mej.. Gissa om jag blev förbannad? Jooo, det kan jag fanmed lova! Skrek lite saker som man egentligen inte ska..... Hahaa... Men jävlar asså.

Efter Ursand satte vi oss på Skogshyddan. Blev glass å cola för Evelinas del, å toast & cola för min :) mumsigt!

Nu är man hemma igen. Milla ligger å sover.. Och jag ska slänga in bilder på bloggen här snart :)
- Ska bli en jävla kul dag imorgon med ;D jippie!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Går Milla på dagis?

2009-06-25 @ 07:15:23
Postat av: Sussu

Inte än.

2009-06-26 @ 23:15:51
URL: http://mutsi.blogg.se/

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0