jävla sjukhus...

Gick bra på sjukhuset idag. Undersökningen å behandlingen var färdig på typ fem-tio minuter :) Snabbt gick det! Mindre bra var det som hände efter det... Syrran å hennes kille satt ute i väntrummet å drack kaffe medan dom väntade på mig. Var fortfarande lite skakis efter undersökningen när jag kom ut i rummet till dom. Satte mig ner tills dom druckit upp. Sen stack han ut på toa, å jag å syrran stod å glodde på några lappar.. Helt plötsligt börjar jag kallsvettas å må illa.. Sen skakar jag som in i helvete! Å till sist så började jag se grumligt.. Sa till Niina att jag börjar få ett blodtrycksfall.. Å hon hämtade snabbt en kaka till mig å gav mig loka-vatten. Som tur är så blev jag inte BLIND den här gången, brukar bli det när jag får sådant fall. Eller ja, synen försvann i ett par sekunder.. Men den brukar försvinna i flera minuter.
När vi väl satt i bilen så var jag så jäkla illamående! Vi stanna å käka vid en mack.. Åt inte upp allt pga av att jag mådde illa, plus värmen. Sen så somnade jag i bilen.. Usch..

Har bara varit hemma hela dagen. Inte pallat göra något...
Blev kebabtallrik till kvällsmat. Haha :)

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0