/ kul helg?

Orka vara så jävla .. JAG VET INTE VAD... å fortfarande TRO att JAG är KÄR I DIG?!?! Och svartsjuk på dig?!?! Hahah.. Det enda du inte fattar är att det jag gjort är att jag försökt å göra livet piss för dig... Vilket jag tydligen har lyckats med :) Så nu är mitt uppdrag slutfört!

Imorgon är det Aqua Blå-festival här i Vbg.. Ida frågade om jag ville följa med dom.. Kanske deee kanske. Ta sig några cider, hoppas det är bra väder!! Tror jag knappast.. Får kolla på smhi.se.

Har faktiskt ingen direkt lust å supa imorgon? Ett jävla under...  Hah. Men men, lär väl bli så ändå :D Haha!

Milla har precis ätit också.. Duktig var hon :) Hon äter såå duktigt nu för tiden.
Innan så åt hon ju inte bara för att hon "gjorde tänder", nu har hon sex tänder å en till påväg :) Fast tydligen så påverkar den tanden henne inte så mycket nu. Mhmm!
- Milla har sagt ett "nytt ord" ett bra tag nu.. Ett par månader eller så. Men det är inte förräns nu jag fattat att hon verkligen säger det ordet.. alltså att hon menar det :D Haha.. Hmm, kanske inte är ett sånt vackert ord.. Men hon kan säga cigg på finska! Haha, d.v.s. "tuppaki".. Haha.. Sötunge :) Ahja...

Men nu ska jag gå å kolla vad den lilla prinsessan håller på med :)

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0