/ohyeah!

Precis kommit hem typ..
Gick skitbra å köra idag :) Fick fem minuters extra, tog en stund å köra i stan eftersom studenterna åkte runt där. Så jaa :) Nu ska jag bara göra massor med dataprov, sen så ska hon boka uppkörning å teori till mig!!! JIPPIE. Körkort; here I come ;D

Vid två tiden så ska jag hem till pappsen.. Min gudfar ska också dit. Mhmm.. Punga pengar! Hahahha :D Nedå..
Ska ju till stan med Ida å dom idag nog. Någon Vänersborgsfestival idag.. Yes yes.. Dricka sig lite cider å öl :)

Pappa gav mig lite pengar idag <3 Snälla, söta, rara pappa <3


Snart ska jag in i duschen. Huh, fortfarande gårdagens smink på mig.. Haha snyggt :)

Huuuungrig! Pappa ska laga mat.. Ooojaa! Får se vad det blir :)

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0