/ onsdag

Orkar inte uppdatera om helgen.. Förjävla mycket å skriva..

I måndags var jag å grillade vid stranden (på Vänersnäs) med Evelina, hennes mamma å hennes mammas kompis.. Och sen hundarna såklart. Så jävla underbart å umgås med henne igen. Världen känns så mycket bättre då.

Igår... Var vi bara ute med familjen en stund, sen så gick vi in å grejja.. Morsan å lillsyrran åkte ner till stan för å se E-type.. Suger gör han...  När morsan kommit hem drog jag ner för å träffa Sandra en stund, å Markus med :) Kul var de.. Hah. Sen stack jag hem till Andreas, men stannade inte länge, drog hem ganska så snabbt. Blev lite kvällsmat å lite tv sen så störtsomnade jag i sängen. Men sov inte så gött ändå.. Bläh.

Idag ska jag vara med min babe :) Ska nog till Överby å stranden om mamma kan ta Milla några timmar. Mhmmm.. Eller ja, mamma har redan Milla. Vet inte ens var dom är.. Hmm.. jaja..

Ska väl bara sitta här nu. Solen skiner som fan ute..
Har egentligen lust å lägga mig i sängen, dra för fönstret så inte en ynka solstråle kommer igenom och sen sova bort hela dagen... Men nej nej.... Heippa :)

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0