/snart slipper jag diiiiig!!

Min lilla tös är så smaaaaart <3
Hon ställde sig vid sängen idag .. IGEN.... grät lite, jag la henne i sängen hon tog sin snutte å napp och somnade på en gång :) Japp! Då vet man vart hon har fått sin smarta hjärna ifrån iallafall.. MEE ;D Hoppas hoppas verkligen att hon blir mer åt mitt håll.. För inse, orka att sen när hon är 50 bast att hon springer runt och ljuger som en liten 15åring? Mhmm.. Omogen men andra ord. Hahahah.. Du förstår verkligen inte hur mycket jag skrattar åt dig :D Herregud... Ahja :)

Idag ska jag hämta Millas säng ifrån Marko. Sen så ska jag hämta massor av mina grejjer =) Jepp! Kläder, tallrikar, bestick, glas.. Mhmm.. ALLT är mitt :) Va synd för dig lix.. eller inte. Skyll dig själv.



Ska bli så skööönt å få slippa dig en gång för alla! Och sen när Milla är 18 år så slipper jag dig för resten av mitt liv!!! Längtar som fan tills den dagen.. *countdown*

Jepp :D Men så är det! Idag är jag verkligen på fittigt bra humör! Himlans glad :)

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0