torsdag, fredag å lördag.

Torsdag:
Marko hade Milla på kvällen så jag å Sandra beslöt oss för å gå ut å gå i det härliga sommarvädret :) Skönt å bara komma ut å gå för en gångs skull!

Idag:
Vi grillade idag.. Mumsigt var det. Efter det så stack vi hem, morsan fixade sig för hon skulle ut på krogen med några kompisar. Mhmm... Sen så har jag bara varit hemma med Milla :)
Sandra å Markus kom förbi här ett tag. Vi stack till affären å köpte kött osv.. Så grillade vi på balkongen :) Grillat för andra gången idag.. Men det är ju gött ;D

Annars har jag inte gjort så mycket mer. Bara vart med familjen :)

Imorgon blir det att åka till Smögen med Evelina :) Ska bli naaaajs! Jag å min älskling <3 Sola å käka räkmackor. Haha :D Kommer nog hem på eftermiddagen.. Är ju inte där hela dagen :) Måste ju hem till min älskade Milla <3 Skulle egentligen tagit med henne.. Men då har hon ingenstans å sova middag :/ Men så krångligt... Men nästa sommar ska min bebis å jag åka till smögen :) Mhmm!! Evelina ska med då med.. Har jag bestämt nu :D


Michael Jackson dog igår med.. Känns riktigt skumt faktiskt.
Har haft på VH1 hela dagen idag typ.. Bara massa MJ-låtar. Sorgligt....

Men nu ska jag äta chips osv :) Hejps!


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0