yes baby.. yes ;)

Igår:
Först va jag typ hemma hela dagen.. Men sen bestämde sig morsan för att vi skulle åka å bada på eftermiddagen så jag ringde Evelina å frågade om hon skulle följa med, å de gjorde hon ;D
Vi stack till Nordkroken.. Millas första dopp utomhus blev det :) Hon vägrade lämna sjön!! Haha. Sötnöt.

Sen så planerade jag å Evelina för kvällen.
Vi grillade hemma hos mig, å drack vitt vin :) smaskens var det! Sen vid halv tolv tiden stack vi hem till Alex. Tjöta.. bla bla.. Grannen kom.. Haha :D Käka ahlgrens bilar.. Usch fyfan ;p Ska ALDRIG mer äta bilar.. Huh! Och vid tvåtiden så stack jag å Evelina hem till mig :) Käka lite, satt på msn en stund.. Evelina däcka å det gjorde jag också vid fyra tiden..
Gick upp klockan elva imorses.. Fan inte dåligt ;) Men det var FÖRJÄVLA svettigt! Herreguuuuuuud.. Hah.

Idag då.. Hmm.. Bara vart hemma :) Gick en sväng bort till torpa med Milla å Ida.
Sen kom vi hem.. Gav Milla gröt och sen så bakade jag chocolate chip cookies :) Har inte smakat på dom än... Men ska göra det om en stund :) Nam nam! Vad duktig jag kan vara ibland ;D

Händer ingenting mer för ikväll.. Blir nog dator, tv åsen sova :)



Myspys :)


Hemma hos Alex.. Haha.. :)  NEGER ÄR JAG!


Jävla bilar.. UÄK! ;p


CPBILD.. Den bjur vi på ;)


Käften full med bilar.. MHMM!
FÖR NÅGON TRYCKTE JU IN TYP 30 STYCKEN I MUNNEN PÅ MIG!
Jaa..  Vem var det Alex ;)


Till slut så försökte vi (jag å Alex) kasta bilar i mitt vinglas.. Haha :) Gick inte så bra!


WTF? Haaah :D


Me and Alex ;D


På väg hemåt.. Fick så JÄVLA ont i fötterna, så jag gick barfota :) Nu är
mina fötter bebislena ;D pga asfalten.. me like <3

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0