♥ a new day..

Gooooood morgon :-)
Jag och Milla har varit vakna sedan nio eller något.. Fast jag vaknade första gången när Marko vaknade, eller ja.. Jag väckte honom för han skulle till jobbet ;-) Iallafall...  Så när jag vaknade vid fem imorses så hör jag hur någon jävel gapar som fan utanför vårat sovrumsfönster (vi bor på andra våning, så direkt utanför var det väl inte.. hihi!).
Det var någon jävla kärring som var schizofren eller något tror jag! Hon stod och gapa tvärs över gården men jag såg ingen där?!?! Hmmm... Cpkärring!! Somnade om efter en stund igen..

Idag blir det köttgryta till middag :-) Gott gott! Hoppas att vi har morötter... Tror fan inte det alltså :-/ Nåja!
Ska lägga Milla snart, och sen måste jag duscha.. Mitt hår är gött fett efter all hårspray som jag använder ^^ Mohaa!!

Hejps :-)

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0