♥ äntligen helg!

Marko är och jobbar.. mhmm :-) Fast han ska nog vara klar snart. Jag har precis lagat mat också, klar om en halvtimma typ. Ska snart lägga mig i soffan och kolla på Ellen DeGeneres :-) Den människan är hur skön som helst!

Ikväll ska vi ju som sagt till Backstage. Milla ska sova hos sin farmor.. Så vi åker nog dit efter fyra någon gång. Och efter det är det full rulle! Jag och Marko ska snabbt in till Överby och leta efter en tröja till mig och kläder till honom (?). Och vid sex-tiden ska vi hämta upp Evelina i Vargön, och efter det hem till oss... Jag måste duscha, sminka mig och allt det där plus förfesta på samma gång.. Haha :-D Stressa stressa!! Nedå.. Kommer gå så bra så :-)

Idag så var jag på körskolan igen.. Och idag gick det asbra! :-) Jag fick en annan bil.. SKITSKÖN å köra.. mmhmmm :-) sexväxlad och grejjer.. haha! Vi övade på trafikljus och sånt här bajs.. Men hon såg att jag klarade det galant så vi ska nog inte öva på det på måndag, har även en dubbeltid på måndag så det blir 80 minuter att köra! Vadå ont i benen efter det.. Hah :-) Hoppas, HOPPAS att jag får ha den bilen jag hade idag..!!! Håll tummarna för mig ;-) mhmmm!

Seriöst.. jag och mitt jävla "mhmmm"!! Haha.. Stör ni er så säg till ;-)

Men nu ska jag faktiskt glo på Ellen :-)

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Tina

Haha oj det var ett tag. Fan vad jobbigt att det inte släpper då. Jo jag mår bara fint lite seg bara. Håller på tvättar och har dammtorkat precis också. Duktig idag. :P Jasså Backstage ikväll, trevligt. :)

2009-03-27 @ 13:12:38
URL: http://tinapyrro.blogg.se/

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0