♥ bakis..?! haha

FYFAAAAAAAN!!! MALENA VANN IGÅR!!!! HON ÄR JU SÅ JÄVLA KASS!! Ahja... Svenskarna får skämma ut sig än en gång i Eurovision Songcontest... Not my problem :-) Finland hade också tydligen någon kass låt.. Inte hört den än.. Får leta upp den på youtube. (Svenska vinnarlåten: http://www.youtube.com/watch?v=swPY8P1VGzM)

Igår var Markus och Linda här. Vi kollade på filmen "The curious case of Benjamin Button". SKIIITKASS!! Och jag drack två öl (halvlitare) till filmen.. Och inte ens jag tyckte att den var rolig!! Hah! Tre timmar pina ungefär!
Får se vad som händer idag... Blir nog bara slappa, slappa. Markos mamma skulle kanske ta Milla en stund. Får se hur det blir med det :-) Då får ju jag och Marko komma på något att göra... Haha. Den eviga frågan.. "Vad ska vi göra?" Får nog höra den ungefär 543789 gånger på en dag.... Mmhmmm!!

Anyways.. Nu har jag ingenting mer å uppdatera om :-) Slänger in youtube-länken till Finlands låt för Eurovision! ASKASS.. Lyssnar på den nu.. PPFFF!!! Plus att den påminner om en annan låt.......... VILKEN?!

http://www.youtube.com/watch?v=ybbNQnSPseA

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0