♥ en dag i skogen,

Vi har varit och grillat för första gången iår! :-)
Jag, Marko å Milla.. Sen lillsyrran å storsyrran med hennes kille. Killens morsa och min morsa :-) Naajs var det! Gött väder också :-) Men det började bli lite kallt vid fyra så då stack vi hem. Milla hade kul också! Hiih..
Sen så hade det varit någon/några som byggt en hydda där.. Och i själva "öppningen" så hängde det typ ett råddjurs huvuvd!! :-0 Själva skallen då.. Fyfan va vidrigt.. BLÄH! .. Men det var allt en trevlig eftermiddag :-)
Marko håller på å duschar av Sisu nu.. Han blev gött sketen efter skogsbesöket.. mhmm!

Undra hur många cigg man rökte där borta... ojoj, inte bra.

Nu ska jag lägga mig i soffan å slappa :-)

bajj bajj!


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0