god förmiddag på er :-)

Kan inte säga mycket om fredagen.. Kommer inte ihåg ett piss.. Jaja!

På lördag så fyller baby år! Och jag vet precis vad jag ska köpa till honom ;-) mhmm!
- Idag ska vi till Jysk och kolla på en tv-hylla. Jag vill ha en riktig hylla med glasskåp och grejjer.. Finns fan ingenstans förutom på SKETNA JYSK! Aja.. Får väl åka till skitstället och kolla då.

Nu har trafikskolan bokat in mig på halkkörningen. 15 maj tror jag att det var.. Och sen i slutet av maj blir det nog teoriprov och uppkörning. Kommer att gå SKIT för jag kan verkligen inte köra med den där DIESEL-SKIT-DRIVNA-BILEN!! Helt jävla cp cp cp. Känner mig gött osäker när ag kör den. Så bara för den skitbilens skull så kommer det gå åt helvete, och gör det det så tänker inte jag betala för uppkörningen :-) sådeså! Äckliga jävla horor som inte ens kan byta en jävla bil när eleven känner sig osäker i den. Vilka jävla idioter det finns!

Milla har lärt sig att ställa sig upp från sittandes utan stöd :-) Min lilla älskling <3 Och nu så går hon "självmant" också. En liten bit iallafall :-) mhmmm!

 Hej på er!

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0