♥ god morgon! ♥

Igår kom syrran så vi kunde inte gå till torpa då heller ;-) Blev att man stannade hemma då.
Tvättstuga igår också, och efter det så gick vi till torpa!! :-D Hela familjen då ;-)

Annars så hände det inte så mycket igår kväll. Milla sov och vi kollade på Desperate Housewives. Har snart kollat klart femte säsongen... hiiiiiiiih :-) Måste kolla om det kommit nya avsnitt!

Marko föreslog att vi skulle till Saab museet i helgen?! Palla.. Orka stå å glo på gamla bilar :-) Haha.. Nedå.. Får så snällt följa med då. Så har man någonting att göra iallafall :-) myspys.. Får dra med morsan. Hahah :-D

Det plingade på dörren förut.. Och jag yrvaken med Milla på höften går och kollar vem det var.. Det var någon man i orange jobbdräkt. Öppnade, och så sa han att vi hade sagt till att fönstrena drog in luft utifrån. Hmm.. Jag vet inte om vi har sagt till om det.. Haha kommer inte ihåg iallafall :-D Men jag bjöd in honom och sa åt han att kolla i Millas rum och vårat rum ;-) Vårat rums fönster fixade han men Millas rum behövdes inte fixas.
Jooo.. Haha. Och medan han stod och fixade fönstret så stod jag inne på toaletten med Milla, bytte bajsblöja ;-).. Och helt plötsligt så kommer jag på att jag har ALDRIG sett den mannen innan (jag vet typ vilka alla är som jobbar som vaktmästare här) så jag börjar tro att han är värsta mördaren eller något :-D Hahaha.. Höll på å skita ner mig först.. Men vafan, man vet aldrig! Anyways. Tur att han inte var det då :-)

Tv dags ;-) PUSS!

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0