♥ godis.. mhmm :-)

Milla gömde fjärrkontrollen igår... Jag hittade den fan inte! så Marko fick hjälpa till å leta efter jobbet. Letade nog i en halvtimma.. Vände upp och ner på kuddarna i soffan två gånger. Kollade i sängen fyra gånger... Vi kollade igenom ALLT säkert femhundra gånger!! Men vi hittade den inte. Hmm... Sen blev jag sugen på godis och käkade lite kinapuffar från en skål.. Och i den skålen så stod en godispåsen, fick en känsla av att jag skulle öppna den så jag gjorde det........ OCH DÄR I LÅG KONTROLLEN! =D Hahah! Ett jävla ställe också. Sen efteråt kom jag på att Milla gillar å stoppa saker i saker ;-) Vet man till nästa gång då...

Idag har Milla tid på BVC. Ska bli kul å se hur mycket hon har växt :-) var ju 2½ månad sist!
Men nu ska jag stoppa i mig lite frukost.. Hejps :-)

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0