♥ happy birthday to yooou ♥

Vad händer idag?! Absolut ingenting!! Tråkigt, tråkigt, tråkigt...
Funderar på allvar å åka till Överby alltså.. Haha :-) Köpa gåvagn till Milla.. Kanske hon gillar. Sen så ska jag kolla på någon rynkkräm också. Haha :-) Man måste börja tidigt!
Sitter här och njuter av finsk musik :-) Vill till Finland nu!!
Vi ska till Finlan den 6 juli!! FATTA HUR LÅNGT DET ÄR DIT ELLER :-( Fyra jävla månader.. Kommer ju fan dö....
Marko fyller år nästa månad också.. Undra vad man ska köpa. Höh... Kommer nog på något bra som jag alltid gör ;-) Jag är världsbäst på å köpa presenter! Mmmhmm!!

Sen månaden efter det blir Milla 1 år :-) Undra däremot vad man ska köpa till henne. Mamma frågade igår vad "hon" ville ha.. Men jag har ingen jävla aning! Vad vill en ett-åring ha i present?!
Nu ska jag ta ut kött ur frysen. Hej hej :-)

Kommentarer
Postat av: Cristin

Riktigt fin blogg du har! :)

Ska vi prenumerera på varandra på bloglovin? Om du vill det kan du lämna en kommentar hos mig och säga att du lagt till mig så lägger jag till dig direkt när jag ser kommentaren.

Ha det super!

2009-03-07 @ 00:18:54
URL: http://ccristin.blogg.se/

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0