♥ helg igen :-)

God förmiddag :-)
Jag hade tänkt å färga håret snart.. Får se om jag orkar det. Marko å Milla ligger å försöker sova nu. Sötnötar <3

Idag ska vi nog på Markos mosters mans födelsedagsfest ;-) Marko ville dit så det är ju klart man följer med! Markos mamma skulle dit med sin man så det är ju ett par man känner iallafall :-) Men men, blir nog kul skulle jag tro!

Vi skulle ju egentligen till Trollhättan med mamma och syrran idag, hade jag helt glömt bort. Men eftersom jag gick upp halv elva så blev det inte av. Fast vi ska bju dom på middag senare.. Har ju varit och snattat på deras mat några gånger så får ge tillbaka lite nu. Haha :-)

Men nu ska jag allt slänga färgen i håret snabbt, för CBS 60 minutes börjar nu :-) asbra!

Hej thå =)

Kommentarer
Postat av: /L

Hehe jag kom på det också så det har jag minsann redan varit och köpt ;-) Smakar fan inte lika gott dock!

2009-03-21 @ 15:37:02

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0