♥ i want out,

Idag blir det pasta med tonfisk och grönsaker :-) Försöker vara lite nyttig... Typ. Haha! Dressing till såklart ;-)

Jag vill också till Ullared!! Men man köper ändå bara massa som man inte behöver, så det är farligt att åka dit! Kan nog åka dit i början av sommaren tror jag. Om man orkar det. Köpa kläder till Milla och så. Yes yes... Eller så åker man till Ikea istället :-) Mmmhmm!! Behöver ju en ny säng.. Kanske ska köpa det då. Ahja, har ju ett tag att tänka på det :-)

Jag röker aldrig på morgonen längre!! Joo.. När jag ska till körskolan.. Men det är typ två gånger varannan vecka.. Annars så röker jag första ciggen vid tre-fyra tiden på eftermiddagen?! Är det någon idé å röka då ens.. Hah. Ahja.. Bra att man har minskat iallafall :-) Duktig man kan vara! Sen senare i livet ska jag sluta.. Bara feströka om jag nu vill det. Köpa lite nikotintuggummin så går det hur lätt som helst :-) Synd bara att dom inte säljer dom i fem-pack.. alltså fem stycken tuggummin i ett paket. Jag behöver inte mer än så :-0 Onödigt att köpa en trettio-pack då liksom... Hmm.. JAJA.

Nu ska jag glo på "Just Shoot Me", och sen blir det lunch :-) PUSS! 

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0