♥ it's helg again..!

Idag vaknade Milla klockan sju.. Marko var underbarast och gick upp med henne <3 Fast det gör han typ alltid :-) Jag är såååååå lat.. Tack älskling <3<3<3<3 Milla somnade igen klockan åtta, och hon väckte mig halv tolv ;-) Sömntutor båda två!!
Får se vad som händer idag.. Igår var vi ju hos svärmor.. Markos brorsa å hans tjej kom också :-) Så alla vi fyra delade på en familjepizza. Stor var den inte iallafall!! Pfff... Men gött :-)
Idag ska jag och Milla hem till mamma. Marko ska nog stanna hemma å sova lite tror jag :-) Sen klockan fem har vi tvättstuga. Yes yes... Annars är det bara en annan tråkig lördag igen! Får nog åka till affären å köpa lite lördagsmys.. Om man orkar d.v.s :-) Fast vi käkar godis/chips typ varje dag.... Haha.. Dumma oss.

Men nu ska jag kika runt här :-) Hejps!

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0