♥ min dag!

Dom ska bygga Netto här på våran parkering. Så bara för det så ska vi få två extra längor med garage :-) Och då kommer vi att få garage troligen! Hoppas hoppas!! Gött å ha Netto här bredvid också :-) Billigare än Hemköp!

Vi ska hem till svärmor om ett tag. Markos brorsa å flickvän skulle också komma.. Vi var ju hos dom igår.. Men det är ju gött å umgås med folk ;-) Yeeees yes!
Annars så händer det absolut ingenting. Gick skitbra på körskolan idag :-) Jag fick känna på hur det är å panikbromsa! Vi körde på en väg som inte var plogad, sandad eller saltad. Höll på å SKITA NER MIG när hon helt utan förvarning skrek till!! Haha och det var ju meningen att jag skulle panikbromsa då, och det visste jag! ;-) Men tog väl typ 1-1½ sekund innan jag gjorde det :-D Blev nog lite brunt i byxan... HAHAHA.. needå! Sen så körde vi runt lite grann i stan och så.. Yes yes! Hatar å köra i stan.. värsta jag vet. Jag vill köra snabbt! :-D Kul kul!

Men nu ska jag leka med Milla :-) Marko slappar i soffan å glor på "Judys domstol". HATAR DET! Så jävla FEJK! Hör ju bara på henne hur hon delar ut domar hur som helst! Och vad hon säger till folk.. Fyfan.. Vidriga människa!
Jajaa.. Hejps :-)

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0