♥ ny vecka..

hohooo........
inte skrivit på ett tag igen då :-) *fy mig* Inte hänt så mycket ändå.. Hah :-)

I lördags så var vi bara hemma vad jag kommer ihåg.. På kvällen så glodde vi film, The Transporter. Bra bra!
Igår åkte vi hem till Markos mamma. Markos kusin kom dit också.. Med sonen och flickvännen. Hans son var fyra månader gammal och vägde mer än Milla!! :-0 Milla blir ju 10 månader imorgon! shit asså.. hah!
Käkade kebabtallrik igår :-) mmmmmmm!! gott gott..
Sen efter svärmor åkte vi och handlade lite.. Och sen hem till mamsen för att hämta Sisu. Blev att vi stannade kvar där ett tag.. Emelie hade fixat Super Mario på sin dator.. :-D Sen så såg vi att det gick å fixa Super Mario Bros 2!!!!!!!! ÄLSKADE DET NÄR JAG VAR LITEN.. Spelade alltid det på 8bit ;-) Sånna gamla grejjer hade jag när jag var liten :-D Haha.. Inga playstation då inte!
Anywaaaaaaays!! Så jag var bara tvungen å fixa det på våran dator ;-) Fast Marko gjorde det istället då...
Så jag satt å spelade ett tag igår :-D SKIIIIITKUUUUUUUUUUUUUL
Ska spela igen sen när Milla har somnat :-) Lite gay bara att det inte går å spara!! Men men.. så var det på den tiden :-) Btw... Gissa hur stor plats Super Mario spelet tar?!?! 128 KB!!!!!!!! Det är ju typ ingenting! HAH.. Marko tankade ner 1000 spel igår.. tog typ fem minuter?! 200 MB allt som allt. Sjukt :-)

Men nu blev det allt ett konstigt inlägg..
Hejps :-)


Btw.. Såg på Transporter 2 igår.. den var bra den med ;-)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hahaha okej ;P jag som brukar få höra hur liten Mimmie är. Men gud, hur stor var den lilla 4månaders ungen dååå?

2009-03-02 @ 21:04:49
URL: http://jenniesnotes.blogg.se/

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0