♥ oh no you didn't!

Jag satt precis och titta lite smått på "Tyra Banks Show", och idag så pratade dom om när man strular/ligger med ens bästa kompis kille. Alltså.. Det är ju HELT JÄVLA FEL och ligga med ens bästis kille när DOM ÄR IHOP.. Men jag tycker inte att det är fel å bli ihop med kille EFTER att dom har gjort slut. Varför skulle det vara fel för?! För enligt Tyra och dom så var det heeeeeeeeeelt fel.
Men tänk om min kompis hade vart ihop med Marko först, då hade jag ju inte kunnat bli ihop med han.. Och träffat mitt livs kärlek och få barn och allt det där.. Pga en jävla dum "skymd" regel?!?!
Det är INGET fel med att bli ihop med ens kompis kille.. BARA DOM HAR GJORT SLUT! Sådeså.. Man kan inte ÄGA en person föralltid.. Det fungerar inte så. Jävligt egoistiskt att tänka så.. Fyfan!

And that's it :-)

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0