♥ om igår..

Igår drack vi som sagt. Vi förfesta hos Ida's syster, jag drack fyra stycken halvliter Pripps Blå ;-) Sen så stack vi till Olearys vid elva eller något. Och tro faaaaan att det var värsta jävla fittkön! Vi stod utanför i 1½ timma! Till slut fick jag nog (och jag började bli nykter) å messa Marko att han skulle hämta mig. Precis när jag gjorde det så kom vi in på Olearys men stannade bara i tio minuter för Marko skulle komma.
Gott å komma hem :-) Jag gjorde pommes frites och chickenkebab sen så satte vi på filmen "Papillon". Och så klart så somnade jag :-) Marko väckte mig å vi la oss i sängen istället.

Vaknade halv tolv i morses.. Morsan var här. (Eftersom Marko hämtade mig igår så var morsan här så länge) Och hon var glad över att jag var lagom full ;-) Haha.. Stolt över mig själv!

Snart ska mamma å lillsyrran komma å käka. Det blir kyckling :-) Lite bakis är jag allt.. Det kan jag erkänna. Fast inte så man mår illa, som tur är!
Jag slösade bara 60:- igår ju! Inträde till Olearys ;-) Plus 60:- för ölen som jag drack då... INTE ILLA :-D Haha!!

Men nu ska jag glo på tv. Tjockisar på trean.. :-) Hej thå!


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0