♥ otursdag eller vad?!

Hade körtid på trafikskolan 09:45 idag.. Men när jag väl var där så var inte körläraren där?!?! HMM... Sen så hör jag hur en annan körlärare pratar med en elev som tydligen skulle köra upp med min körlärare klockan 10:00?!?! WTF?! Sen så klämde jag mig in och frågade hur det blir med MIN körlektion, för den skulle ha startat för mer än fem minuter sen! Och då kliver körläraren in genom dörren.. Hon hade varit och kört upp med en annan elev.. MEN DET SKITER VÄL JAG I!!.. Jag har tid 09:45 och då ska hon vara där! Iaf... Så jag fick bara en halvtimmas lektion.. Men tydligen så ska jag få pengar tillbaka.. HOPPAS FAN DET. Jävla miffon..
Sen så hände det en annan grejj för några veckor sedan.. Jag hade tid på en måndag, men onsdagen före så stack jag till trafikskolan för att boka nya tider och då säger hon i receptionen: "Du vet väl att Maria ska på kurs på måndag så ni inte kan ha den lektionen?!" JAHA.. Det visste inte JAG NÅGONTING OM. Dom har fan inte någon jävla koll alls där!!
Gå inte till VARGÖNS TRAFIKSKOLA... SKITSTÄLLE!!! Bara massa krångel!



Det var mina klagomål idag typ :-)
Efter körskolan så åkte vi till Willys å storhandla, och sen hem för å göra mat. Mumma!
Under tiden som maten höll på så passade vi på å städa undan lit ei vardagsrummet.. Alla Millas leksaker var överallt! Jajaa.. Så höll vi på och helt plötsligt så gör jag en snabb armrörelse och smäller i överarmen på databordet!! FYFAAAAAN va ont det gjorde.. Gör fortfarande ont, när jag håller armen högt.. Eller lyfter och grejjer. Usch!

Men nu ska jag dega framför tv'n :-) Man blir trött efter mat!
Puss på er ;-)

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0