♥ seg som faen ♥

Ny vecka dårå...
Marko stack till jobbet nyss. Så jag sitter här å har tråååååkigt...
Jag ska egentligen på teorilektion idag.. Men pallar man det?! Alltså.. är det någon idé egentligen =/ Kan ju sitta å läsa hemma.. Hmm.. Mja. Det är ju typ på 1½ timma eller något.

Idag blev det lövbiff till lunch :-) Smakade lite skumt.. Men iallafall...
Kom på att i lördags när vi var ute så rökte jag bara FYRA CIGG. Typ :-) Fast fyra här hemma innan vi stack.. Och fyra på fyllan.. FAN INTE DÅLIGT. Brukar alltid röka typ ett paket eller något på några timmar :-) Haha!

Men nu ska jag glo på "Ellen". Funderar på å dra till torpa sen.. Men vet inte ens vad jag är sugen på.. Ahja.. Hej thå :-)

Kommentarer
Postat av: /L

Duktigt med rökningen ;-)



Allt bra med dig och Milla? :-) Hur gammal är hon nu föresten?



Kram

2009-03-09 @ 13:29:04
URL: http://girlyfu.blogg.se/

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0