♥ Soulja Boy TellEm ft Sammie - Kiss me through the phone ♥


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du får en trevlig dag.

Spana gärna in min nydesignade blogg och lämna en kommentar.

2009-03-03 @ 10:59:12
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: /L

Hej! :-)



Nej sånna lyxigheter har inte vi, denna lilla skitunge sover inte alls länge.. Han vaknar hela tiden och ska ha tutte och så, men jag hoppas på att de vänder senare, jag påminer mig själv om att lillen bara är två veckor så det får gå nu givetvis :-) Men det det hade ju varit jäkla skönt att kunna sova ut lite mera ;-)



Hur min förlossning va? Ne, fyfan.. det kommer jag a l d r i g mer att göra om. Folk är ju inte riktigt kloka som faktiskt gör om skiten, nej men seriöst, kvinnor som går igenom hela baletten utan någon bedövning ska ha mycket creds för det :-)



Allt bra med dig? Kram!

2009-03-03 @ 12:20:40
URL: http://girlyfu.blogg.se/
Postat av: /L

Haha nej fyfan, jag kommer nog inte ändra mig gällande det. Jag tänker absolut inte föda fler barn utan ska jag ha fler barn så blir dom tagna med kejsarsnitt :-)



Jag fick ryggbedövning och hade även lustgas. Nen när krystvärkarna kom och värkstimulerande droppen kickade igång hjälpte inte nått av det.. Hemskt! :-)

2009-03-03 @ 18:07:08
URL: http://girlyfu.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hahahhahhaa, Du skrev ju om ungen som vägde 8kg under bilden på min kille i min blogg. Han ba "va fan har hon skrivit om mig" Hahaha läs, ser verkligen ut som du skrivit om han! När var det Milla föddes nu igen?

2009-03-03 @ 20:53:35

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0