♥ tääät i näsan,

Körskola idag igen var det! Och idag så kom läraren i tid.. Som tur var! Mmhmmm.. Övade på stadstrafik-körning.. Fyfan vad tråkigt det ääääääär!! Hatar det. Och sen så sa hon att jag kör jättebra och allt det där, men jag glömmer bort dom som är vid övergångsställena och vid vägen, alltså att jag inte "ger dom uppmärksamhet"?! Ah men tjenare.. ofta eller! Jag glor ju runt som fan när jag kör inne i stan.. Jävla pucko! Hoppas inte att uppkörnings"läraren" inte är lika blåst som hon. Höh! Och ska min lärare säga.. Ibland så säger hon inte ens vart vi ska! Och ibland så säger hon att vi ska svänga till vänster typ 10 meter innan vi ska svänga?! Jaa.. Och det är ju jävligt moget. Fjolla!
Fan va sur jag blir ibland!

Milla ligger å sover, och Marko åkte till jobbet nyss. Tror nog att jag å Milla ska vara hemma idag.. Man behöver ju inte ränna runt hela tiden =) mhmm!

Allting är fixat inför imorgon också. Fast jag har ångest för att vi ska till Backstage.. Tråkigt ställe. Men jaaa, Evelina vill ju dit så får ju snällt följa med. Vart ska man annars liksom?! Finns inga ställen å gå på här.. Hmm..

Nu ska jag röka, och sen... Städa tror jag :-)
Hojj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lipz i Trollhättan då?

2009-03-26 @ 16:21:58
Postat av: Sussu

För det första så har liz 20 års gräns (?) på fredagar.. och för det andra så är det världens skit ställe ;-) så hellre sitter jag faktiskt på backstage!

2009-03-26 @ 18:15:49
URL: http://mutsi.blogg.se/

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0