♥ vidriga fjortisar! dö ut.. snälla?! ♥

Jag som tänkte gå upp 07:15 imorses.. Jag ändrade mig snabbt. HAHA.. Jävlar vad trött jag var :-) Nåjaa.. Får lägga mig tidigare idag och gå upp tidigare imorgon ;-)

Igår var vi på Överby, men innan det åkte vi ner till trafikskolan för jag skulle boka tider :-) Aikon kom dit också.. Skrämde SKITEN ur mig.. Jävla unge.. Jag ska hämnas kan jag lova ;-)

Vi hittade en pyjamas till Milla igår. Fast det var en likadan som hon haft innan :-) Men den är så jäkla söt! Med grodor på :-D Hittade inget annat där? JO FYFAN VAD ÄCKLIGT... Jag var inne på Cubus.. Så hittade jag ett par assnygga byxor som kostade 300:- var ju bara tvungen å prova dom! Vilket jag då gjorde ;-) ... Fan jag skulle aldrig gjort det... För när jag väl stod där inne i provrumemt å provade byxorna.. Så kände jag något i bakfickan. Så jag tog ut det för att kolla vad det var.. och det var en tampong inlindat i massa papper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SERIÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖST NÅGON JÄVLA FJORTIS HAR VART DÄR INNE Å BYTT TAMPONG OCH BLÄÄÄÄÄ!!!!!!!!
Fyfan vilka ÄCKLIGA fjortisar det finns nu förtiden. Och nej.... jag köpte inte byxorna.. Får åka dit typ nästa vecka, när dom fått in nya. VIDRIGT.. BLÄ!!
Idag är det tvättstuga. Har inte planerat annat :-) Får se vad man hittar på då..

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Carolinas dotter hon fått nyligen ska döpas till Filippa.

2009-03-04 @ 10:40:05
URL: http://narquelie.se
Postat av: Sara Mellberg

fyfan!

2009-03-04 @ 17:28:15

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0