♥ you made my day..

Rolig dag det har varit idag :-)
Evelina bestämde sig för att kika förbi! Sen så tog vi vårat pick och pack å drog till Överby, Milla var förstårs med också :-) Mysig dag! Vi var där några timmar sen så drog vi hem till oss. Men så kom Evelina på att hon hade lagt undan ett par byxor på H&M så vi fick snabbt skynda oss tillbaka för det stängde ju om 45 minuter! Haha :-) Kul hade vi!
Jag hittade ett par mjukisbyxor, skor och två tröjor :-) Plus en filt till Milla, för jag hade glömt hennes snuttefilt hemma och hon var trött... Men det hjälpte ju inte å köpa en ny filt.. Hon hoppade å studsade å ställde sig upp i vagnen.. Fick spänna fast henne tillslut och det gillade hon inte!! Mammas bebis <3

(mina nya skor, klicka här!)

Får se vad som händer imorgon.. Marko vill dricka men med vem?! Hmmm.. Haha. Aaaaa.. Får se med vem..
Jag har gött träningsvärk i benen iallafall.. Bajskorv =)
Men nu ska vi sova.. Eller något, får se vad som händer.

God natt :-)

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0