day five.

Sitter hos morsan, glor på tv samtidigt som jag sitter här. Hämtade lite grejjer från "mig och Marko" igår.. Blir ju att jag och Milla bor hos min mamma ett tag tills man hittat en egen lägenhet. Kollat runt lite på nätet redan, hittade en tvåa på bottenvåning med 2700:- i hyra/mån..  Inte så jäkla tokig. Men, det finns ingen jävla affär i närheten, och det klarar inte jag av :-D Haha! Däremot så finns det en pizzeria och en kiosk.. Men då kommer man bli feeeeeeeeeeeet. ooojaa!!

Får se vad man hittar för annat. Finns flera stycken ettor här i närheten av mamma..  Men kommer aldrig att klara av att bo i en etta. NO WAY! Men men, är man pank så får man väl ta det man hittar typ.

Har fortfarande ont i halsen också.  Plus att min tunga känns helt jävla konstig! Som att den har blivit infekterad pga piercingen :-( Säg inte att det är sååå!! Älskar ju min piercing <3 åhhh..

Men nu ska jag kika runt på lite lägenheter igen. Hejps :-)

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0