deprimerande..

Jävla bra kväll igår. Haha. Kul kul..
Idag är det mindre kul... Marko skickar polisen på mig... Hahahahah... Sen så skulle han ta ensam vårdnad. My life is sooooo perfect right now! *NOT*

Jaja.. Palla, blir det rättegång å skit så bestämmer dom. Jupp jupp...
Orkar inte med skiten mer.. Snälla, kan du inte bara lägga dig ner å dö? Missfoster.



Sen så kommer allt fitta sig med dig också.. Två personer som försvinner ur mitt liv, japp... SÅÅ KUL. Helvete..

Allvarligt talat så orkar jag inte bry mig längre, låter saker ske utan att jag gör ett piss. Orkar inte kämpa eller bråka mer, helt åt helvete...



Mitt bakis inlägg för idag.. Depp depp, palla men så är mitt liv för tillfället.




20 maj 2009 <3

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0