Första maj :-)

God morgon på er :-)
Undra hur många det är som kommer å vara bakis idag. Usch... Tur att man själv inte är det :-) Igår så gick jag, Milla, mamma, Emelie å Marko ner till stan för å glo på elden å raketerna :-) Sisu blev lite rädd för raketerna.. Milla blev bara sur för att hon inte kunde fånga dom =) hihi! Fast lite imponerad var hon allt! Hon har sina egna ljud... :-D Gulligt!!

Idag ska jag och Evelina åka ner till Ulricehamn! Evelina ska glo på en hund.. Och jag följer med som kartläsare. Snäll som man är så går man upp halv sju när man har ledigt ;-) Vi åker om en halvtimma typ. Får dra i mig så jävla mycket cigg det går! Hatar att sitta i bilen när man inte vet när man får röka nästa gång.. BLÄH! Kommer å DÖÖÖ på vägen till Finland. Fast då får jag köpa snyys! Jepp jepp :-) Så man inte dör av nikotinbrist! Hahah!

Ska glo runt på nätet lite :-) Hej thå!


Kommentarer
Postat av: emma

Gud va söt!

2009-05-04 @ 11:19:51
URL: http://askerkling.blogg.se/

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0