Madrassmak i röven?

Det blir å träffa Aikon & Carro på fredag :-) Fan va naajs! Ska bli kul, har ju fortfarande öl från i lördags.. Haha. Ja, får se vad som händer =)

Imorgon bitti ska jag iallafall ringa till socialkontoret å punga ut dom på pengar. Annars så ska jag bara umgås med Milla.. Sen så är hon borta från mig resten av dagen, men hon kommer på kvällen igen <3 Mammas flicka.

På onsdag ska jag på halkkörning. Är inte alls förberedd på det... Kul liksom. Och på torsdag är det någon jävla kurs (Risk1'an) på körskolan som man måste gått på för att få ta körkort. Palla det...

Börjar få jävligt ont i röven känner jag... Aikon är seg på å svara på msn.. Bajsunge.. Ska dra mig en rök, sen sätta mig här en stund eller glo på tv och sen sova =) God natt på er!

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0