med tiden blir allting bättre..

Ska ringa på den där tvåan imorgon (lägenheten). Pappa ska följa med och kika på den.. Eftersom han är målare/allt-i-allt, så ska han gå igenom hela "lyan". Och sen om den är värd å köpa och kanske renovera. Mhmm.. Sen så skulle jag få möbler av han också. Iallafall säng, matbord å stolar. Så det är najs.

Annars så sitter jag bara här.. Försöker leta efter andra  lägenheter. Skickade ett mejl precis på en etta här där jag redan bor. Hoppas bara att den inte ligger på den där äckliga gården.. Mhmm.. Yes.

Men nu får jag väl fortsätta å glo. Heijps :-)

Kommentarer
Postat av: /L

Tråkigt att ni har gjort slut. Men du överlever, det gör man alltid :-P :-) Milla ska bo hos dig eller? Hoppas du tar hand om dig!



Milla är ju stor nu, längtar tills min Theo är ett år... FÖr hon fyller ett snart va om jag fattat det rätt?



Kramar!

2009-05-08 @ 09:11:03
URL: http://girlyfu.blogg.se/

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0