my bajs-day.

Var ju på halkkörningen idag.. Sa ju att det skulle vara piss. Men lite kul var det å köra snabbt iallafall ;D Riktigt grym var jag.. Mohaa :-) Yes.. Resan hem var ju inte sådär jättekul heller, tog väl typ 1½ timma. Körde den första biten, sen tog killen som jag körde med på halkbanan över.. Var ju två andra killar i bilen också, men dom sket i å köra ;p Hehe. Fan vilken äcklig smak man hade i röven sen kan jag lova. Helt skakis var jag när jag kom hem..  Fy! Kul btw å sitta med massa killar i en bil ;-) Haha! Fast våran körskolelärare Maria var ju där. Men ändå.. hah :-)

Blev godkänd iallafall! Gött det. Och imorgon är det risk1an, föreläsning på 3½ timma... 09.00-12.30 .. Palla alltså. Men men, måste man så måste man.

Försöker få tag på Jani-pojken.. Men bajsrumpan svarar ju inte!
Nu ska jag dricka Loka å äta kex :-)

NU SVARA HAN!

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0