Snart börjar det rulla ihop sig..

Det var en rolig kväll i lördags :-) Mhmm..  Får man göra om!

Igår var man inte så jävla bakis om man brukar vara. Så det var naajs :-) Undra vad det beror på. Drack ju massa olika grejjer, så borde ju legat å spytt igår.. Haha. Jajaaa...

Idag ska jag å pappa gå å kolla på en annan lägenhet. En tvåa.. Dom vill ha 55000:- för den.. IN YOUR DREAMS säger jag bara :-) Mhmm! Jaja... Milla ligger å grinar i sin säng. Hur svårt är det å somna egentligen, speciellt när man är svintrött? Bebisar är allt konstiga ibland. Förstår mig inte på dom ;-) Mohaaa...

Försöker få tag på en jävla fitta på kommunen så jag får snacka om Millas dagisplats. MEN HON ÄR JU FÖRFAN ALDRIG INNE. Orka... Tönt.

Ska se vad jag ska göra för lunch till mig å Milla :-) Kanske oxpytt, snabbt å enkelt.

Btw... Visst är det patetiskt med en 30åring som kallar sig för player och knullar runt som en kåt liten skolpojke? Mhmm..  Säger då det! Palla...

Puss på er ;-)

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0